SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

V primeru potrditve nakažite znesek na: SI56 0400 1004 7987 247 Odprt, pri OTP D.D.

PRI PLACILU SE SKLICUJTE NA ŠTEVILKO PREDRACUNA

BIC BANKE: KBMASI2X_ (OTP BANKA D.D.)

KODA NAMENA: OTHR

NAČIN PLAČILA:

  •  50% OB POTRDITVI PONUDBE, KAR JE OSNOVA ZA NAROČILO
    IZDLEAVE
  • 50% PRED MONTAŽO SPLOŠNI POGOJI PRODAJE IN MONTAŽE PERGOL
  •  

Uporaba splošnih pogojev

MEDIMAJ d.o.o.
Mestni trg 11, 3210 Sl.Konjice

T:
+386 (0)3 5755 830, 070 453 333
W: www.propergole.si;
M:
info@propergole.si

Splošni pogoji prodaje in montaže pergol (»SpIošni pogoji«) družbe Medimaj d.o.o. (»Medimaj«) opredeljujejo pogoje dobave in montaže elementov pergole in ostalih elementov, ki niso kako drugače urejeni v pogodbi oziroma ponudbi, ki jo sprejme pogodbena stranka, ki je fizična ali pravna oseba (»naročnik«).

Splošni pogoji so sestavni del pogodbe med naročnikom in Medimaj-em in so kot priloga priloženi ponudbi oziroma predračunu, objavljeni pa so tudi na spletni strani https://propergole.si/

1. Ponudba

I. Vse ponudbe Medimaj-a v oglasih so zgolj informativne in ne zavezujoče narave. 

II. Medimaj izdela ponud bo na podlagi podatkov in tlorisa hiše, poslovnega ali drugega objekta, ki vsebujejo zlasti vse nujne podatke za izdelavo ponudbe in ki jih Medimaj-u posreduje naročnik ob oddaji povpraševanja oziroma na Medimaje-v poziv. Strokovno usposobljen predstavnik podjetja Medimaj se pred dokončno oddajo naročila oglasi na objektu naročnika za natančne izmere, za katere odgovarja podjetje Medimaj. Medimaj pa ne prevzema nobene odgovornosti za podatke, posredovane s strani stranke o stanju objekta (npr. o poteku elektro in strojnih vodov ter druge podatke, ki jih ob ogledu in kasneje ob montaži ni mogoče videti s prostim očesom).

III. V ponudbi so predvidene pozicije elementov pergole na podlagi podatkov, ki jih posreduje naročnik. Medimaj si pridržuje pravico do spremembe pozicij posameznih elementov pergole, če se ob montaži ugotovi, da izvedba na predvidenih mestih ni mogoča. Vsi stroški dodatnih sprememb pozicij posameznih elementov pergole in morebitnih dodatnih del ali nepravočasne in nepopolne izvedbe del na dogovorjen datum montaže, ki nastanejo zaradi napačnih podatkov, posredovanih s strani naročnika, bremenijo naročnika.

IV. Naročnik je dolžan pred sprejemom ponudbe natančno pregledati ponudbo (preveriti skice in podatke), v primeru nejasnosti zahtevati pojasnila in dati pripombe, če predvidene pozicije elementov pergole glede na posredovane podatke niso ustrezne. Po plačilu avansa in sprejemu ponudbe sklicevanje na nejasnosti, nepravilnosti in/ali nepoznavanje vsebine ponudbe niso razlog za uveljavljanje reklamacijskih zahtevkov naročnika. Zahteva za pojasnitev nejasnosti in popravo neustreznih pozicij elementov pergole po sprejemu ponudbe ne opravičuje spremembe naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo.

V. Montaža posameznih(dodatnih) delov pergole, kot so senčila, drsne stene, brisoleji, steklene stene, senzorji vetra in dežja, LED luči, itd. ter morebitna druga dodatna dela, morajo biti opredeljena v ponudbi in potrjena s strani naročnika. Za druga, naknadno dogovorjena dela, se izstavi nova ponudba.

VI. Naročnik sprejme ponudbo in sklene pogodbo z Medimajem s plačilom 50% predplačila po predračunu kot avans za naročilo dobavitelju. Razlika po ponudbi se plača pred pričetkom montaže na objektu. S plačilom predplačila se šteje, da je naročnik ponudbo sprejel, da je vsebino ponudbe natančno preučil, da mu je vsebina ponudbe razumljiva in ustreza njegovim zahtevam ter da je seznanjen s Splošnimi pogoji.

VII. Vsi dogovori, ponudbe in potrditve med naročnikom in Medimajem morajo biti pisni, morebitni dodatni ustni dogovori, še zlasti ustni dogovori z izvajalci, so neveljavni, če niso naknadno pisno potrjeni med pogodbenima strankama.

2. Cena in plačilo

I. Vse cene so v evrih. DDV se za pravne in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, obračuna po stopnji 22%. Za fizične osebe se obračuna DDV po znižani stopnji 9,5% v primeru izvedbe montaže pergole.

II. Naročnik lahko opravi plačilo z nakazilom dogovorjenega zneska predplačila po predračunu/ponudbi na transakcijski račun Medimaj SI56 0400 1004 7987 247 odprt pri OTP BANKA D.D. 

III. SKLIC: številka predračuna.

IV. BIC BANKE: KBMASI2X (OTP D.D.) KODA NAMENA: OTHR.

Znesek v višini 50% celotne vrednosti blaga in storitev se šteje kot ara in je Medimaj-u v primeru, če naročnik brez utemeljenega razloga odstopi od pogodbe, ni dolžan vrniti, saj je pergola z dodatki naročena po merah stranke in ni tipska, da bi jo lahko prodali nadalje. 

V. Če od pogodbe neupravičeno odstopi Medimaj, je naročniku dolžan vrniti znesek are.

3. Dobava in montaža

I. Dobavni rok pergole je okvirno 8 tednov, odvisno od sezone (poleti se rok lahko podaljša, pozimi je ta rok lahko krajši), vedno pa je stranka obveščena o predvidenem datumu. Rok montaže pergole je  od 7 do 14 dni od prejema zaloge, vendar je ta rok odvisen od nekaterih dejavnikov, kot npr. vremenske razmere, gneča za montažo v vrhuncu sezone. Pred montažo mora biti tudi poravnan celoten znesek po ponudbi. 

II. Dobavni rok in rok montaže se lahko podaljšata v primeru višje sile, upravičenih razlogov na strani Medimaj-a ali naročnika ali ukrepov, določenih s strani pristojnih oblastnih organov.

III. Medimaj naročnika pisno ali na drug primeren način obvesti o dobavi in montaži pergole hkrati s ponudbo oziroma najkasneje 4 delovne dni pred predvideno dobavo in montažo, naročnik pa lahko odpove predvideni termin dobave in montaže ter ga preloži na kasnejši datum najkasneje 3 delovne dni pred predvidenim dnem dobave in montaže. V primeru kasnejše odpovedi in preložitve dneva dobave in montaže se naročniku obračuna poseben strošek odpovedi termina montaže po rednem ceniku, objavljenem na spletni strani. Za naročnikove preložitve dneva dobave in montaže za več kot 30 dni od prvotno predvidenega datuma dobave in montaže se lahko zaračuna dodatno skladiščenje (ležarina) elementov pergole, ki so predmet pogodbe, po rednem ceniku, objavljenem na spletni strani in s tem trenutkom nanj preide tudi celotna nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja stvari.

IV. Montaža klasične pergole je praviloma izvedena v enem dnevu. V primeru posebnega stanja na objektu montaže se lahko čas montaže podaljša, kar se vedno ne ugotovi ob predhodnem ogledu objekta. V tem primeru izvajalec montaže ne odgovarja za nedokončano montažo. Naročnik mora pred obiskom izvajalca zagotoviti ustrezne pogoje za nemoteno izvedbo montaže ter poskrbeti za izpolnjevanje vseh morebitnih zakonskih zahtev za izvedbo montaže pergole. Če izvajalec montaže ne more izvesti zaradi razlogov na strani naročnika, se vsak ponovni obisk izvajalca naročniku dodatno obračuna po rednem ceniku, objavljenem na spletni strani.

V.Ce ni v ponudbi oziroma na predračunu izrecno navedeno drugače, obračunana montaža zajema vgradnjo ustreznih elementov pergole ter njihov zagon sistema. Električna instalacija mora biti speljana do določenih pozicij. Vsa dodatna dela , ki se naknadno izkažejo za potrebna, dodatni montažni material, material za zaščito in morebitni posebni odvoz odpadnega materiala se obračunajo dodatno po rednem ceniku, objavljenem na spletni strani.

VI.Naročnik mora izvajalcem zagotoviti prost dostop do objekta ter brezplačno uporabo elektrike.

VII.Naročnik ali pooblaščena oseba naročnika mora pred začetkom montaže z izvajalcem preveriti načrte, skice in elemente pergole ter se seznaniti s potekom del. Morebitni drugačen način montaže po opravljeni montaži ne more biti predmet reklamacije in gre v breme naročnika.

VIII.Ce naročnik poda napačne podatke o poteku inštalacij, je naročnik sam v celoti odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala pri montaži zaradi skritih inštalacij ali drugih nepredvidenih dejstev.

IX. Glede na model bioklimatske pergole montaža zajema:

4. Montaža zajema

vgradnjo bioklimatske pergole in ostalih komponent na predvidena mesta, elektro priklop na pred pripravljene elektroinštalacije, pregled sistema in montažni zagon. Naročnik mora pred montažo poskrbeti za elektroinštalacijo do bližine pergole (največja možna oddaljenost je 0,5 m). Napajalni kabel za krmiljenje osnovnih električnih komponent (motorji, senzorji..) mora imeti presek 3×1,5 mm2 in mora biti napeljan od mesta stikala za upravljanje pergole (v kolikor je upravljanje preko stikala) do konstrukcije bioklimatske pergole. 

5. Montaža električnih grelcev

Montaža zajema vgradnjo električnih grelcev in ostalih komponent na predvidena mesta, elektro priklop na pred pripravljene elektroinštalacije, pregled sistema in montažni zagon. Naročnik mora pred montažo poskrbeti za elektroinštalacijo do mesta priklopa oziroma do konstrukcije bioklimatske pergole v kolikor se el. grelci montirajo na konstrukcijo pergole (največja možna oddaljenost je 0,5 m). Napajalni kabel za električne grelnike mora imeti presek 3×2,5 mm2 in mora biti napeljan od mesta stikala za upravljanje pergole (v kolikor je upravljanje preko stikala) do konstrukcije bioklimatske pergole.

V primeru naročnikovih zahtev, ki so strokovno nesprejemljive in pri katerih naročnik vztraja kljub opozorilu Medimaja oziroma njegovih izvajalcev, Medimaj ne odgovarja za škodo, ki bi nastala kot posledica takšnih zahtev naročnika. V takem primeru si Medimaj pridružuje pravico spremeniti garancijske pogoje in/ali garancijo

Naročnik mora po zaključni montaži skupaj z izvajalcem pregledati vgrajene elemente pergole in podpisati prevzemni zapisnik, v kateri se opredelijo vse morebitne pomanjkljivosti. Če naročnik ne podpiše primopredaj nega zapisnika niti v roku 8 dni po v celoti opravljeni dobavi in montaži pergole, se šteje, da so elementi prezračevalnega sistema ustrezno prevzeti in vgrajeni brez morebitnih pripomb.

6. Garancija in odprava napak

Garancija za pergole velja 5 let in začne veljati z dnem podpisa primopredajnega zapisnika. 

7. Splošne določbe

I. Varstvo osebnih podatkov

Medimaj obdeluje osebne podatke naročnikov, s katerimi je v pogodbenem razmerju in ki jih potrebuje za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti ali uveljavljanje pravic iz pogodbenega razmerja, ter osebne podatke morebitnih naročnikov, s katerimi je v fazi sklepanja pogodbenega razmerja, ki so potrebni za izvajanje ukrepov in pripravo ponudbe oziroma predračuna na zahtevo takšnega posameznika skladno z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

Podrobnejše informacije o varstvu osebnih podatkov so posameznikom dostopne na spletni strani https://propergole.si/piskotki-in-zasebnost/.

II. Prenehanje pogodbe

Naročnik Iahko odstopi od pogodbe v primeru, če Medimaj ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti niti v dodatnem roku 15 dni po prejemu pisnega poziva naročnika k izpolnitvi obveznosti.

Medimaj Iahko odstopi od pogodbe v primeru, če naročnik ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti niti v dodatnem roku 15 dni po prejemu pisnega poziva naročnika k izpolnitvi obveznosti.

III. Reševanje sporov

Medimaj in naročnik si bosta prizadevala sporazumno rešiti morebitna nesoglasja, če to ne bo mogoče pa je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Celju.

Medimaj skladno z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (»ZIsRPS«) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora skladno z ZIsRPS.  

8. Končne določbe

Splošni pogoji so sestavni del pogodbe med ponudnikom in uporabnikom. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Ponudnik pogodbe ne shranjuje pri sebi.

Neveljavnost katerekoli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne pomeni neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.

Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. 

Ti splošni pogoji veljajo od 1.01.2024. Ponudnik si pridržuje pravico spremeniti splošne pogoje.

Direktor: Borut Bornšek

Pripravila: Saša Bornšek